Zadzwoń terazUmów Wizytę

Regulamin

Regulamin usługi rezerwacji wizyt

Postanowienia ogóle:

  1. W ramach Serwisu udostępniono funkcjonalność umożliwiającą Użytkownikom rezerwację wizyty w placówce Exsisto Michał Buczek, ul. Powstańców Śląskich 36/4b, 42-600 Tarnowskie Góry (dalej „Placówka”).
  2. Usługodawcą funkcjonalności obejmującej możliwość rezerwacji Świadczeń przez Użytkowników oraz zapewnienie bezpiecznego i wygodnego systemu rozliczeń Świadczeń wykonywanych przez Placówkę jest Exsisto Michał Buczek, ul. Jagiellońska 42/26, 38-700 Ustrzyki Dolne NIP: 6891194077 (dalej „Usługodawca”).

Warunki świadczenia Usługi

  1. Warunki techniczne korzystania z Usługi są następujące: (a) dostęp do sieci Internet, (b) zaktualizowana przeglądarka internetowa (jedna z następujących): Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer, Opera, zaktualizowaną do najnowszej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, (c) aktywne konto poczty elektronicznej.
  2. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie z Usługi było możliwe ze wszystkich popularnych typów komputerów, systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednak nie gwarantuje możliwości i efektywności korzystania z Usługi w całości lub części przy użyciu narzędzi innych niż wymienione powyżej.
  3. Usługodawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Usług oraz bezpieczeństwa danych komunikowanych za pośrednictwem Usług lub danych, które są w nim przechowywane. Usługodawca oświadcza, że Usługa spełnia wszystkie warunki przewidziane obowiązującymi przepisami prawa dla urządzeń i systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych. Usługodawca zastrzega jednak, że korzystanie z Usług może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet, która nie gwarantuje niezawodności ani poufności komunikacji. W związku z powyższym rekomenduje się Użytkownikom przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania w szczególności zalecane jest posiadanie zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do: (a) przejściowego zaprzestania świadczenia Usługi w związku z modernizacją lub przebudową albo z pracami konserwacyjnymi. Usługodawca dołoży starań, aby przerwy w świadczeniu Usługi nie były uciążliwe dla Użytkowników; (b) dowolnej modyfikacji lub zaprzestania świadczenia Usługi.
  5. Użytkownik akceptuje konieczność podania i aktualizowania danych niezbędnych do korzystania z Usługi, w szczególności aktualnego, czynnego adresu poczty elektronicznej.
  6. Użytkownik ma prawo zarządzania Usługą w zakresie jego dotyczącym i przewidzianych w aktualnie dostępnych funkcjonalnościach Usługi, w tym edytowania danych związanych z jego korzystaniem z Usługi w dowolnym momencie. W przypadku gdy zarządzanie Usługą lub edycja określonych danych nie jest możliwa poprzez dokonanie samodzielnych czynności przez Użytkowników, mogą oni zgłosić chęć dokonania odpowiednich czynności Usługodawcy pocztą elektroniczną na adres info@psychoterapia-sos.pl. Usługodawca dokona odpowiednich czynności niezwłocznie. W przypadku gdyby dokonanie odpowiednich czynności było niemożliwe ze względu na niezgodność z Regulaminem, przepisami prawa lub brakiem odpowiednich funkcjonalności Usługi Usługodawca poinformuje o tym fakcie Użytkownika oraz powstrzyma się od wykonania czynności.
  7. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Usługi zgodnie z prawem, w sposób nie naruszający prawa, dobrych obyczajów ani praw osób trzecich, w tym innych Użytkowników. W szczególność Użytkownik zobowiązuje się powstrzymać od udostępniania indywidualnych loginów lub haseł do Usługi osobom nieuprawnionym, podejmowania jakichkolwiek działań, które mogą utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Usługi oraz od korzystania z Usługi w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników,

Rezerwacja Świadczenia

  1. Usługa rezerwacji Świadczenia za pośrednictwem funkcjonalności Serwisu jest nieodpłatna. Wszelkie płatności związane są z wykonaniem umowy o Świadczenie, którą Użytkownik zawiera z Placówką (dalej „Umowa o Świadczenie”)
  2. W celu zawarcia Umowy o Świadczenie Użytkownik powinien wypełnić stosowny formularz znajdujący się na stronach internetowych Serwisu (dalej „Formularz”) w ramach, którego Użytkownik potwierdza rodzaj, termin oraz cenę Świadczenia wybranej Placówki oraz przekazuje środki w wysokości ceny Świadczenia (dalej „Środki”) na dedykowane Placówce subkonto w serwisie Przelewy24.pl (dalej „Subkonto”).Przekazanie Środków na Subkonto wymaga akceptacji regulaminu Przelewy24.pl przez Użytkownika oraz zapłaty wynagrodzenia dla Przelewy24.pl w stawce wynoszącej 1,9% wartości transakcji.
  3. Umowa o Świadczenie pomiędzy Użytkownikiem, a Placówką zostaje zawarta w chwili jej opłacenia i otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia jej zawarcia w postaci wiadomości e-mail i/lub SMS na podany przez Użytkownika w ramach Formularza: adres poczty elektronicznej i/lub numer telefonu komórkowego. W celu uniknięcia wątpliwości nieotrzymanie potwierdzenia e-mail lub SMS w ciągu godziny od wypełnienia Formularza oznacza, że Umowa o Świadczenie nie została zawarta. W takim przypadku należy niezwłocznie skontaktować się z administratorem Serwisu pod adresem: info@psychoterapia-sos.pl w celu otrzymania dalszych instrukcji.
  4. Użytkownik, za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres info@psychoterapia-sos.pl, SMS na numer telefonu: 664-090-383, lub kliknięcia linku do anulowania wizyty w mailu z potwierdzeniem rezerwacji, jest uprawniony do odwołania rezerwacji ze zwrotem wynagrodzenia  (*nie dotyczy wynagrodzenia Przelewy24.pl)  za wizytę lub przełożenia wizyty, z tym zastrzeżeniem, że nie może to nastąpić później niż 5 dni przed umówionym terminem wizyty. Złożenie oświadczenia o odwołaniu lub przełożeniu wizyty po upływie powyższych terminów nie wywołuje żadnych skutków. Oznacza to, że za opłacone a nieodbyte konsultacje/sesje opłata nie jest zwracana.  Sesje nie odwołane lub odwołane z krótszym niż 5-dniowym wyprzedzeniem podlegają pełnej opłacie.
  5. W przypadku odwołania wizyty wcześniej niż 5 dni przed ustalonym terminem i jednoczesnego żądania zwrotu pieniędzy, Usługodawca zwróci Użytkownikowi kwotę pomniejszoną o wynagrodzenie serwisu Przelewy24.pl w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności za umówioną wizytę.

Powyższe postanowienia nie naruszają uprawnienia Użytkownika wskazanego w punkcie 26 Regulaminu.

Reklamacje

  1. Usługodawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Usługi oraz udzieli Użytkownikowi pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z jej funkcjonowaniem.
  2. Reklamacje i uwagi dotyczące funkcjonowania Usługi można zgłaszać formie elektronicznej na adres info@psychoterapia-sos.pl. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona przez Usługodawcę w formie elektronicznej, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni, po uprzednim wyjaśnieniu Użytkownikowi składającemu reklamację przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia.
  3. Złożenie reklamacji nie ograniczenia Użytkownika w prawie do sądu. Ponadto, Użytkownik będący konsumentem, od dnia 15 lutego 2016 r. może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych z zawartą umową, która znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Exsisto Michał Buczek, ul. Jagiellońska 42/26, 38-700 Ustrzyki Dolne, NIP 6891194077.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Exsisto Michał Buczek. jest możliwy pod adresem info@psychoterapia-sos.pl.
  3. Podstawą przetwarzania danych przez administratora są:
  • przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
  • w zakresie danych osobowych o stanie zdrowia (tzw. szczególna kategoria danych osobowych) Exsisto Michał Buczek przetwarza te dane osobowe na podstawie wyraźnej zgody użytkownika art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
  • potrzeba realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, np. przyjęcie Pani/Pana zapytania i udzielenie na nie odpowiedzi – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  • gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. w razie konieczności udostępnienia danych osobowych organom państwowym – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  1. Administrator w trakcie realizacji usług świadczonych klientom może udostępniać dane osobowe podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą:
  • podmioty świadczące usługi teleinformatyczne,
  • podmioty świadczące usługi księgowe i audytorskie.
  1. W celu realizacji usługi Exsisto Michał Buczek może przetwarzać następujące dane:
  • imię i nazwisko
  • email
  • numer telefonu
  • adres IP
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez Exsisto Michał Buczek przez okres obowiązywania umowy. Po zakończeniu umowy dane osobowe będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych lub cywilnych. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu jej wycofania.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości realizacji usługi.
  3. Osobie, której dane dotyczą przysługują następujące uprawnienia:
  • prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie osobie zgłaszającej takie żądanie Administrator przekazuje informację o: przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie ich usunięcia,
  • prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby zgłaszającej żądanie,
  • prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych, a także uzupełniać je, jeśli są niekompletne,
  • prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla jakich zostały zebrane,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje dokonywania operacji na danych osobowych, z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą, oraz ich przechowywania zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzji organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych),
  • prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie, w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą, Administrator wyda dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi- jednak pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak i tego innego podmiotu,
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu,
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w innych celach – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w przypadkach, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. w związku z realizacją celów analitycznych lub statystycznych lub ze względów związanych z ochroną mienia, w tym, w związku z profilowaniem). Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie,
  • prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej zgody,
  • prawo do skargi – jeśli osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. (Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w ważnych przypadkach, w szczególności w przypadku zmiany funkcjonalności Usługi lub zmiany przepisów prawa, o czym poinformuje Użytkowników nie później niż na 14 dni przed ich wejściem w życie.
  2. Jeżeli Użytkownik zawarł umowę na odległość jako konsument może odstąpić od niej w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów opisanych w Załączniku nr 1 do Regulaminu: „Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy”, o ile został prawidłowo poinformowany o konieczności ich poniesienia przed zawarciem takiej umowy. Wszelkie informacje związane z prawem do odstąpienia od umowy, w tym skutki odstąpienia opisane zostały w Załączniku Nr 1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
  3. Usługa została poddana prawu polskiemu

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.02.2019

Załącznik nr 1 INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG

Prawo odstąpienia od umowy i jego skutki: Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia jej zawarcia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Możesz również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (załączonego poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał do Usługodawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jeżeli zażądałeś rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacisz Nam kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowałeś Placówkę o odstąpieniu od umowy oraz przypadających za ten okres kosztów poniesionych przez Placówkę w celu realizacji umowy.

Wzór Formularza Odstąpienia Od Umowy O Świadczenie Usług. Formularz ten należy wypełnić i przesłać wyłącznie w przypadku chęci odstąpienia od umowy / Do: [Dane Placówki] OŚWIADCZENIE OD ODSTĄPIENIU OD UMOWY [imię, nazwisko, adres, adres e-mail] niniejszym odstępuję od umowy o świadczenie następującej usługi [*np. wizyty umówionej w dniu ….]. Data i podpis: […]

Umów wizytę
Loading...